lifestyle, moda, uroda ...

wtorek, 17 września 2013

Futerko oraz ciekawy lakier do paznokci

Witam Was serdecznie w ten okropny, deszczowy dzień. Nie wiem jak Wy ale ja w takie dni jak ten mam ochotę zakopać się pod kołdrą i nie wychodzić z łóżka przez cały dzień. Niestety to co widzę za oknem tylko podkreśla to, że lato się skończyło i czas na jesień. Nie mogę się doczekać słońca i pięknych, kolorowych liści na drzewach!:)
Z myślą o chłodnych dniach i wieczorach jakie teraz przychodzą kupiłam cieplutkie futerko - kamizelkę. Idealnej kamizelki szukałam od jakiegoś roku. Rozglądałam się ale żadna tak do końca mi nie pasowała. Na Na początku zdecydowanie wypatrywałam białego futerka ale kiedy wpadło w moje ręce i je przymierzyłam stwierdziłam że czuję się w nim hmm... zbyt kiczowato:P Dlatego postawiłam na inny kolor i jestem z tego wyboru bardzo zadowolona:)

Kamizelka jest ciepła i milutka, doskonale się sprawdza:)
Będąc ostatnio w sklepie kosmetycznym moją uwagę zwrócił również nowy lakier z Delii z serii limitowanej. Od razu musiałam go mieć! Co więcej - nie mogłam się doczekać kiedy pomaluję nim paznokcie:P


Co porabiacie w takie chłodne, deszczowe dni i wieczory jak ten? Ja zdecydowanie spędzę ten wieczór w miłym towarzystwie:)

PS.Czy wiecie co zrobić by wyświetlały mi się większe zdjęcia, które wklejam?

3 komentarze:

  1. Oj rzeczywiście kamizelka się przyda na chłodniejsze dni;d i jest śliczna;-)
    obserwujemy? Ja już:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetne futerko;) ja w ostatnim poście też właśnie postawiłam miedzy innymi na nie;)

    OdpowiedzUsuń

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena