lifestyle, moda, uroda ...

wtorek, 24 września 2013

Na niebiesko :)

Witam Was serdecznie!
Dziś coś w pięknym kolorze nieba:) Relaksując się i odpoczywając w ostatnie dni swoich wakacji korzystam z wolnego czasu i tworzę różne różności :P
Wczoraj w SH kupiłam bluzę w pięknym niebieściutkim kolorze i stwierdziłam, że pasowałby do niej makijaż w równie pięknych barwach.
Powiem szczerze, że ,,szaleje" z kolorami dopiero od niedawna. Wcześniej stosowałam jedynie brązy i szarości..



Do malowania używam paletki z BH Cosmetics



A tak makijaż prezentuje się na oku otwartym:



..i zamkniętym:



A Wy jakie kolory na powiekach najbardziej lubicie?:)

I trochę z innej beczki..
Może poleciłybyście mi jakieś komedie warte obejrzenia?:)

7 komentarze:

  1. Pasuje Ci ten makijaż ;) świetna paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że piękny kolor cienia i świetny makijaż, to jeszcze idealnie pasuje do Twojej urody! Podoba mi się!
    Obserwuję, jeśli będziesz miała chwilkę, wpadnij do mnie i zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy masz pomalowane perfekcyjnie :) Świetnie są rozświetlone w wewnętrznych kącikach :) Szacun :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :) kolczyki fajnie pasują do całości
    też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy makijaż, również obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny :)
    Ciekawy makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena