lifestyle, moda, uroda ...

sobota, 14 września 2013

Trendy na okres jesienno-zimowy cd.

Witam! W tym poście chciałabym zaserwować dawkę jesienno-zimowych trendów jeśli chodzi o ubrania.
Starałam się poprzeglądać jak najwięcej pokazów i wyselekcjonować najważniejsze akcenty, które pojawiały się u niemalże wszystkich projektantów.

Po 1 Futro
Futro pojawiło się chyba w każdym jednym pokazie jakie widziałam, bardzo podoba mi się różnorodność wzorów w zależności od projektanta.

                                                                           Chloé


                                                                          Hermès

                                                                   Jean Paul Gaultier

Po 2 Panterka

                                                                  Jean Paul Gaultier


                                                                            Blugirl

Po 3 Krata

                                                             Jean-Charles de Castelbajac


                                                                         Moschino

Zdecydowanie w tym sezonie rządzić będą kolory : czerwony, czarny, biały oraz kobaltowy.

                                                                           Blugirl

                                                                      Marc Jacobs

                                                                         Marchesa

                                                                     Alberta Ferretti


Torebki!:) (wybrałam najciekawsze według mnie)





Jeśli chodzi o biżuterię to zdecydowanie na bogato! Zresztą. Zobaczcie same:)


                                                                     Roberto Cavalli

                                                                      Michael Kors

                                                                           Lanvin

                                                                        Chanel


Co podoba Wam się najbardziej? Mi zdecydowanie do gustu przypały futerka! w następnym wpisie pokażę moją futrzastą kamizelkę:)



5 komentarze:

  1. Krata w wydaniu Moschino jest rewelacyjna!
    panterkowe futerko mam z zeszłego sezonu, fajnie że i w tym jest na topie;)
    swietny post, obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te trendy ;) Dobrze, że mam dużo rzeczy w tych kolorach i wzorach :D Pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze to tak rzeczowo strescilas :D

    ja poluje na wlochatka torebke :D

    rowniez obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog post! Love your blog too in general btw <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    Also we're doing a YSL lipstick giveaway...don't miss out!

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne trendy - też lubię futerka i panterki. A kolor czarny to chyba nigdy nie wyjdzie z mody!

    OdpowiedzUsuń

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena