lifestyle, moda, uroda ...

czwartek, 26 września 2013

Perfekcyjny Makijaz od Bobbi Brown





Czytałyście? A może macie?


Ja uwieeeelbiam książki! A ta zdecydowanie należy do grupy tych najlepszych, które czyta się z zainteresowaniem. Świetne zdjęcia, cenne porady.. Autorka opisała wszystko bardzo prosto i przejrzyście.
Każdy dział jest wyczerpująco opisany i znajdziemy tam informacje dotyczące zarówno makijażu jak i pielęgnacji skóry.



Zdecydowanie godna polecenia!

Miałam przygotować dziś troszkę obszerniejszy post ale praktycznie cały czas gdzieś jeździłam, robiłam zakupy. Przynajmniej szybciej zleciał mi ten deszczowy dzień:)

Zakupiłam w końcu tak chwaloną przez większość odżywkę Garniera



Oczywiście ufam czyimś opiniom ale zawsze lubię wszystko sprawdzić na własnej skórze:) Mam nadzieję że się sprawdzi na moich suchych włosiskach, które wyglądają jak siano pomimo, że staram się je chronić jak tylko mogę:(

9 komentarze:

  1. Do suchych włosów lepszy byłby olejek z tej firmy ;) sprawdzony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejku już próbowałam i zgadzam się fajnie się sprawdza ale skończyła mi się akurat ulubiona maska i postanowiłam wypróbować coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytalam ale przydaloby mi sie pewnie podszkolic swoja wiedze o makijazu bo jest w sumie niewielka;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię książki, ale tej nie miałam jeszcze okazji czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie czytuje książek o takich tematykach :) powoli do tego dochodzę :) ale z chęcią zobaczyłabym o jakiś trickach dotyczących makijażu :) to zawsze w chęcią czytam. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nigdy nie miałam szamponu Garniera :) chyba wolę Loreal'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele slyszalam pozytywnych opini o tej ksiazce :P
    trzeba sie zaopatrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawde polecam książke! a jeśli chodzi o szampon to ja niestety nie mogę sobie pozwolić ani na Garnier alni Loreal ani żadną inną drogeryjną firmę, cierpię na łupież tłusty i jedyne szampony jakie mogę stosować to te z apteki:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zajrzę do tej książki!
    Dzięki za odwiedziny i komentarz. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów!
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo musimy również w takim razie wypróbować na naszych włosach tej odżywki :):) pozdrawiamy i zapraszamy do Nas oraz jeśli chcesz do obserwowania Nas :) Patrycja&Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena