lifestyle, moda, uroda ...

poniedziałek, 13 października 2014

Nowosci kosmetyczne ostatnich tygodni

Które wpadły w moje ręce po przeczytaniu kilku ciekawych opinii na ich temat.. kilka rzeczy się nazbierało a ja ciągle mam ochotę na więcej, więcej, więcej!!! AAAaa lubie to :)




Pomadki Golden Rose
Połyskujące. Trwałe. Dodatkowo fajnie nawilżają usta i są bardzo dobrze widoczne:)

Szminki Golden Rose
Matowe. Bardzo dobrze widoczne jednak po pomalowaniu ust którąś z tych szminek czuję potrzebę dodatkowego nawilżenia.

Kredki do oczu i do ust. Oczywiście Golden Rose :P

Jestem z nich bardzo zadowolona. Te do oczu są bardzo wyraźnie i pięknie podkreślają tęczówkę a te do ust jakoś szybko się łamią:P


Podkład DERMACOL oraz korektory rozświetlające Manhattan

CO do podkładu - jest idealny dla osób lubiących mocne krycie - jest to typowy kamuflaż który świetnie radzi sobie z różnymi niedoskonałościami, stają się niemalże niewidoczne. Korektory są świetne i kocham je najbardziej na świecie! Kosztują grosze a pięknie kryją zasinienia wokół oczu oraz dodatkowo roświetlają skórę!:)


Utrwalacz do makijażu PR, Puder ryżowy PR oraz rozświetlacz w płynie

Najbardziej jestem zadowolona z rozświetlacza. Na skórze wygląda bardzo delikatnie. Może dlatego że pudru praktycznie jeszcze nie używałam a utrwalacz ma jeden -... pozostawia białawą mgiełkę na rzęsach :/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena