lifestyle, moda, uroda ...

czwartek, 2 stycznia 2014

Noworocznie

Witam Was w Nowym Roku!:)
Nie wiem jak Wy ale ja przez okres świąteczny przyswoiłam ogromną ilość kalorii :( ale wszystko było takie pyszne...
No nic! Czas na noworoczne oczyszczanie organizmu po takim posiłkowym maratonie. Dziś mój jadłospis jest baaaardzo zdrowy (owoce + zielona herbatka) a później zamierzam również poćwiczyć. Tak zmotywowały mnie metamorfozy z Ewą Chodakowską, że sama postanowiłam spróbować:) Macie może jakieś fajne sprawdzone przepisy na dania dietetyczne?:) Błagam życzcie mi powodzenia i trzymajcie mocno kciuki bo jeszcze nigdy nie udało mi się wytrzymać długo na diecie :P









Kilka motywatorów:)



A na wieczór planuje słodkie lenistwo z książką :)




Trzymajcie się cieplutko!:*

4 komentarze:

  1. smakowite owocki =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku taka salatke to bym zjadla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam też i ja za Ciebie kciuki.

    Będę zaglądać tutaj częściej oraz dołączam do obserwowanych.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba!
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.
    Zapraszam również na konkurs - do wygrania para okularów.

    OdpowiedzUsuń

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lady Veronica Blog , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena